2023. februárjában utánajártunk az adó 1% felajánlásokkal kapcsolatos lakossági gyakorlatoknak és annak, hogy mi befolyásolja elsősorban az ezzel kapcsolatos döntéseket. Azok, akiknek erre lehetősége van többségében […]
A 18-65 éves lakosság körében egy olyan mini online felmérést végeztünk, melynek kérdéseit mesterséges intelligencia állította össze. Infografikánkon bemutatjuk a főbb kutatási eredményeket, a teljes cikkünk […]
A Netpanelnél 2019 január óta bevett gyakorlat, hogy minden egyes megválaszolt kérdőív után 1 Ft-ot különítünk el jótékony célokra. A kérdőíveink kitöltői idén is a Magyar Gyermekmentő […]
Néhány adat erejéig bekukkanthatsz az egyik, Adatshopunkban is elérhető kutatás eredményeibe. Akiket elkapnak a náthás-influenzás tünetek, milyen arányban szednek ezek enyhítésére valamilyen készítményt? Melyek a legkedveltebb […]
A digitalizáció ma már nem csak a felnőttek világában van jelen, hanem a társadalom legfiatalabbjai – akár 2 évesek is – okoseszközzel a kezükben rohangálnak, és […]
Az Onlinekutatas.hu csapata nap mint nap sokat dolgozik azon, hogy vállalati partnereinket megfelelő minőségű válaszokkal tudjuk kiszolgálni. Törekvéseink sikerét mi sem bizonyítja jobban, minthogy idén közel […]
Az Onlinekutatas.hu Adatshopja már 2021. novembere óta kínál letölthető kutatási eredményeket. Az 2021. és 2022. évi 2000-2000 fős kutatások adatait Excel formátumban lehet megvásárolni az oldalon. […]
Az Onlinekutatas.hu-nál 2021. novembere óta működik hazánk első olyan webáruháza, ahol naprakész piackutatási adatsorokat lehet venni háttérelemzéssel. A negyedévente feltöltött új adatszettek (szindikált adatszolgáltatás) lényege, hogy […]
Ismét együtt támogatunk egy jó ügyet! A Netpanelnél a válaszadók nemcsak saját részre gyűjtenek pontokat, hanem 2019 januárja óta minden egyes kitöltött kérdőív után 1 forintot különítünk el nemes célokra. […]
Nagyon örülünk, hogy idén áprilisban indított piackutatás témájú üzleti oldalunknak, az Onlinekutatas.hu-nak már most is sok rendszeres látogatója és olvasója van 😊 Ahogy közeleg az év […]
A legtöbb tartalommarketinges mindig új, friss tartalomötletek után kutat. Ha nemrég piaci felmérést, ügyfél-megkérdezéseket vagy egyéb kutatást végzett a céged (vagy ügyfeled), elképzelhető, hogy egy rakás […]