Netpanel omnibusz kutatások

A Netpanel hagyományos és speciális omnibuszok hasznos megoldást nyújtanak költséghatékony és tervezhető kutatások lebonyolítására, amennyiben kevés kérdésre keressük a választ és így nincs sem idő, sem elegendő pénz egy klasszikus ad-hoc kutatásra. A Netpanel omnibuszok az elküldött kérdőív és guide programozását, továbbá a lezárást követő adatok és válaszok átadását biztosítják megrendelőink számára. Amennyiben elemzésre is szükséged van, az NRC kutatói csapatához bizalommal fordulhatsz.

Netpanel DataBus
Online

Országos, a 18-65 éves lakosságra vagy 18 év feletti internetezőkre reprezentatív minta havonta 3x, Digital Lifestyle szegmentációval. Nézd meg a startidőpontokat!

Tovább

Z-Zone Omnibusz fiatalokra tervezve

Ismerd jobban a Z-generációt, hogy releváns módon válaszolj igényeikre! A 16-29 évesekre reprezentatív 500 fős online felmérések havonta, Digital Lifestyle szegmentációval.

Tovább

QualiFlight
Omnibusz

Rengeteg értékes insightot szerezhetsz termékfejlesztésedhez, márkaépítésedhez kéthetente induló online fórumkutatásainkkal. 25-30 fős fogyasztói csoportok.

Tovább

Saját online kérdőíves kutatást indítanál?
Nézd meg az adatfelvételi lehetőségeket!