Barkácsáru, sportszer, vegyi áru, drogéria, elektronika, bútorvásárlás adatsor – 2023/11
119 000Ft + Áfa
Mennyien jártak vásárolni Praktikerbe, OBI-ba vagy Bauhausba az elmúlt év során? Hogyan alakul az IKEA, JYSK és XXXLutz üzletek vagy a DM, Müller és Rossmann Drogériák látogatottsága? Kik járnak elsősorban Media Marktba vagy vásárolnak az eMag shopjaiban? Kik preferálják a Decathlont és kik szeretik jobban a Hervis vagy Intersport boltokat? Ennek a piackutatási adatszettnek a megvásárlásával akár pár perc alatt 2023-ban végzett 2000 fős online felmérésen alapuló eredményekhez juthatsz. Termékleírásunkból megtudhatod, mit tartalmaz a letölhető Excel adatfile!
TÉMA: Vásárlás, boltba járás, üzletek: általános piackutatási adatok a barkácsáru üzletekben, elektronikai és műszaki cikkeket forgalmazó áruházláncokban, bútoráruházakban, sport- és játékáruházakban történő vásárlásokról:
- mely üzletekben vásároltak az elmúlt egy évben
MÁRKÁK: Ezekre az áruházakra vonatkozóan találsz adatokat:
- Bauhaus / Decathlon / DM / Euronics / eMag (beleértve a korábbi Extreme Digitalt is) / Hervis / IKEA / Intersport / XXXLutz / Media Markt / Müller / OBI / Praktiker /Rossmann / JYSK
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Kérem, jelölje meg azokat az üzleteket, amelyekben vásárolt Ön az elmúlt 1 évben! (Ld fent.)
- Melyik üzletben vásárolt Ön a leggyakrabban az elmúlt 1 évben? (Ld. fent )
- Vásárolt-e az elmúlt 1 évben barkácsáruházban terméket?
- Milyen terméket vásárol leggyakrabban a barkácsáruházban? (Szerszámok /Festékek és lakkok /Építőanyagok /Villanyszerelési termékek / Kerti termékek / Fürdőszoba és konyha / Lakberendezés / Padló és falburkolat / Fűtés és hűtés / Vasalatok és rögzítőelemek / Egyéb)
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLSX) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei.
- országosan reprezentatív mintán készült 2023 augusztusában, Netpanel online kérdőíves adatfelvétellel.
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható XLSX file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk, oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel). A zölddel / pirossal jelzett számok statisztikailag szignifikánsan magasabbak / alacsonyabbak a teljes mintában mért eredménynél.
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz). Adatvizualizáció rendelhető itt: infografika, ábrák, chartok, dashboard, infovideó.
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (lakossági mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves; illetve internetezői mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-59 éves / 60+ éves)
- iskolai végzettség(alapfok / középfok / felsőfok)
- településtípus:(Budapest / megyeszékhely / egyéb város / falu, község; illetve összevontan Budapest / vidéki város / falu, község, valamint Budapest / vidék)
- településtpíus: 3-as bontás (Budapest/ Vidéki város/ Falu, község)
- településtípus: 2-es bontás (Budapest/ Vidék)
- gazdasági aktivitás(aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg(igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban(van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma(1, 2, 3, 4 vagy több)
- Digital Lifestyle Szegmensek(4 szegmens, a közösségi médiahasználat és digitális eszközhasználat alapján elkülönített lakossági csoportok: Digitális elutasító; Lemaradó követő; Smart haladó; Digitális úttörő)
Egyéb változókkal történő keresztelemzések egyedileg külön díjazás ellenében rendelhetőek (kapcsolatfelvétel árajánlatkéréshez: ).
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Kapcsolódó termékek
-
Nem alkolholos italok fogyasztása adatsor-2023/11
149 000Ft + Áfa -
Turizmus: külföldi és belföldi utazások adatsor – 2023/11
139 000Ft + Áfa -
Kávéfogyasztás- és vásárlás adatsor – 2023/11
129 000Ft + Áfa