
Dinamikus szervezési szolgáltatás
Az NRC Kft. szervezői szolgáltatása napjaink legdinamikusabb és legköltséghatékonyabb megoldását nyújtja a kvalitatív online kutatások területén, a kvantitatív kutatásokban már bevált Netpanel.hu mellé egy új online közösség (adunkaszavadra.hu) és szolgáltatás (QualiPool) segíti ügyfeleit az online kvalitatív kutatásokban a szervezések területén.
A QualiPool rendszerét Magyarország legtapasztaltabb online kutatói hozták létre.
A cél az volt, hogy a kutatásban részt vevő vállalatoknak egyszerű, gyors és költséghatékony megoldást kínáljanak, amellyel könnyedén elérhetik kívánt célcsoportjaikat.
A rendszer különlegessége, hogy képes mindössze 48 óra alatt válaszadókat rekrutálni szerződött partnerei számára, és ehhez nemcsak válaszadókat és a technológiai hátteret, de az incentívákat is biztosítja megbízóinak.
IMR piackutatási szoftver
Az NRC által fejlesztett IMR piackutatási szoftver sokféle kutatási módszerrel segíti a kutatókat. Szolgáltatásai között megtalálhatóak
- az online mélyinterjúk,
- fókuszcsoportok,
- blog- és fórumkutatások,
- a napokon át tartó online visszajelzések gyűjtése az OBB segítségével, vagy akár
- a mobiletnográfia, amely segítségével a felhasználók nap mint nap élményeit kísérhetjük figyelemmel.
Az NRC szervezői szolgáltatás azonban nem csak technológiai újításokat kínál. Kutatási szakembereink tisztában vannak vele, hogy a sikeres kutatáshoz az emberi támogatás is elengedhetetlen. Ennek értelmében minden projekt mellé dedikált menedzsert rendelünk, aki tapasztalatával segíti és megkönnyíti a kutatók munkáját.
Az NRC szervezői szolgáltatásának előnyei fontosak a kutatni vágyók számára:
- a gyors és hatékony adatgyűjtés,
- költséghatékony módszerek,
- valós fogyasztói visszajelzések,
- profi online kutatási platform és
- dedikált projektmenedzsment.
Egy olyan világban, ahol a piaci verseny egyre élesebb, a döntéshozatalban a minőségi, gyors és költséghatékony kutatás kulcsszerepet játszik.
Az NRC innovatív szolgáltatásaival minden vállalat, legyen az startup vagy nagyvállalat, piackutató vagy termékfejlesztő, megtalálja a számára leginkább megfelelő eszközöket és módszereket.
Kapcsolódó cikkeink:
Online piackutatás a tartalommarketing szolgálatában