Szemüveg, szemcsepp- és kontaktlencse-használat adatsor – 2022/03
89 000Ft + Áfa
Mekkora a hazai felnőtt lakosságban a kontaktlencsét vagy szemüveget viselők aránya? Mely szegmensnek van szüksége szemcseppre, szemgélre? Hol vásárolják mindezeket, és mely márkákat, típusokat preferálják? Ilyen kérdésekre találsz értékes és nélkülözhetetlen információkat kutatásunkban, amit azonnal letölthetsz részletes háttértáblázatokkal. Országosan reprezentatív adatok 2000 fős márciusi vizsgálatunkból. Ismerd meg a fogyasztóidat! Nézd meg részletesen, mit tartalmaz ez az excel adatcsomagunk!
TÉMA: Szemüvegek, kontaktlencsék, szemcseppek lakossági használata; márkahasználat.
MÁRKÁK: Artelac, Genteal, Humalac, Iridina Due, Ophylosa, Opticrom, Septosyl, Systane, Tears Naturale, Visine, Ofotért, Opticnet, Opticworld, Vision Expressz.
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Ön visel szemüveget?
- Ön használ kontaktlencsét?
- Ön milyen felületű kontaktlencsét használ?
(Lágy/ Kemény/ Hibrid/ Nem használok kontaktlencsét) - Legutóbb hol készíttette Ön a szemüvegét?
(Magán optika/ Ofotért/ Opticnet/ Opticworld/ Vision Expressz/ Nem használok szemüveget) - Legutóbb hol készíttette Ön a kontaktlencséjét?
(Magán optika/ Ofotért/ Opticnet/ Opticworld/ Vision Expressz/ Nem használok szemüveget) - Milyen gyakran használt Ön szemcseppet, szemgélt az elmúlt 12 hónapban?
(Naponta egyszer vagy többször/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Havonta egyszer/ 2-3 havonta/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen szemcsepp, szemgél márkákat használt?
(Artelac/ Genteal/ Humalac/ Iridina Due/ Ophylosa/ Opticrom/ Septosyl/ Systane/ Tears Naturale/ Visine/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran vásárolt Ön szemcseppet, szemgélt az elmúlt 12 hónapban?
(Legalább hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Legalább havonta egyszer/ 2-3 havonta/ Félévente/ Ritkábban/ Nem vásároltam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen szemcsepp, szemgél márkákat vásárolt?
(Artelac/ Genteal/ Humalac/ Iridina Due/ Ophylosa/ Opticrom/ Septosyl/ Systane/ Tears Naturale/ Visine/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban)
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLS) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei
- Az online felmérés országosan reprezentatív mintán készült 2022. márciusában
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható EXCEL file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk; sor- és oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel).
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz).
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (18-29 éves/ 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves)
- iskolai végzettség (alapfok / középfok / felsőfok)
- régió (Közép-Magyarország / Észak-Magyarország / Kelet-Magyarország / Dél-Alföld / Dél-Dunántúl / Észak-Dunántúl / Nyugat-Dunántúl)
- gazdasági aktivitás (aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg (igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban (van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma (1, 2, 3, 4 vagy több)
- hogyan jellemezné a háztartásuk anyagi helyzetét? (szubjektív besorolás szöveges skálán, 4 kategória)
- vásárolt, rendelt-e Ön az interneten valamilyen terméket, szolgáltatást? (elmúlt 1 hónapban / elmúlt 3 hónapban /az elmúlt egy évben / még soha)
- Digital Lifestyle Szegmensek (4 szegmens)
Minden, a kérdésblokkban szereplő változó, így a válaszok keresztelemzései is megtekinthetők a táblázatokban.
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel (vagy a továbbértékesítés) nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Arra kérünk, hogy ebben az esetben jelezd a megrendelési szándékod az e-mail címen. A felhasználási szerződés aláírását és a teljes kifizetést követően 2 munkanapon belül átadjuk az adatcsomagot.
Kapcsolódó termékek
-
Fog-, és szájápolási szokások adatsor – 2022/03
89 000Ft + Áfa -
Intim higiénia adatsor – 2022/06
59 000Ft + Áfa -
Bőr-, test- és lábápolási szokások adatsor – 2022/03
99 000Ft + Áfa