Nyugtatók, altatók használata adatsor – 2022/03
79 000Ft + Áfa
Vajon mely szegmensek szoronganak és pánikoknak legtöbbet a mindennapokban? Hogyan próbálnak az ördögi körből kiszabadulni? Próbálkoznak vény nélküli gyógytermékekkel? Vagy szigorúan gyógyszerekkel csillapítják az álmatlanságot, szorongást?
Ha magabiztosan szeretnéd meghozni fontos piaci döntéseidet, bízd rá magad az adatcsomagunkra! 2022. márciusi, országosan reprezentatív kutatásunk a tényleges szokásokat segít megismerni, és célcsoportjaid jobb azonosításában támogat.
A továbbiakban a konkrét kérdéseket és válaszokat is elolvashatod, és azt is, mely OTC készítményekre kérdeztünk rá, amikor a márkahasználatot mértük.
TÉMA: Nyugtatók, altatók lakossági használata; márkahasználat; vény nélkül kapható szerek vásárlási helye és homeopátiás készítmények használata.
MÁRKÁK: Baldivian, Bio-Melatonin, Citromfű tea, Hova, Magne B6 Álom, Nottevit, Positivum, Sedacur Forte, Sedatif PC, Valeriana.
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Hol szokott Ön nem orvosi vényre kiírt gyógyszereket és gyógytermékeket rendszeresen vásárolni?
(Benzinkút/ Drogéria/ Gyógynövénybolt/ Gyógyszertár/ Szupermarket) - Az elmúlt 12 hónapban használt Ön homeopátiás szereket, készítményeket?
- Milyen gyakran használt Ön nyugtatót, altatót az elmúlt 12 hónapban?
(Naponta egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Havonta egyszer/ 2-3 havonta/ Ritkábban/ Nem vettem be az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen márkájú nyugtatókat, altatókat használt?
(Baldivian/ Bio-Melatonin/ Citromfű tea/ Hova/ Magne B6 Álom/ Nottevit/ Positivum/ Sedacur Forte/ Sedatif PC/ Valeriana) - Milyen gyakran vásárolt Ön nyugtatót, altatót az elmúlt 12 hónapban?
(Legalább hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Legalább havonta egyszer/ 2-3 havonta/ Félévente/ Ritkábban/ Nem vásároltam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen márkájú nyugtatókat, altatókat vásárolt?
(Baldivian/ Bio-Melatonin/ Citromfű tea/ Hova/ Magne B6 Álom/ Nottevit/ Positivum/ Sedacur Forte/ Sedatif PC/ Valeriana)
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLS) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei
- Az online felmérés országosan reprezentatív mintán készült 2022. márciusában
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható EXCEL file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk; sor- és oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel).
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz).
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (18-29 éves/ 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves)
- iskolai végzettség (alapfok / középfok / felsőfok)
- régió (Közép-Magyarország / Észak-Magyarország / Kelet-Magyarország / Dél-Alföld / Dél-Dunántúl / Észak-Dunántúl / Nyugat-Dunántúl)
- gazdasági aktivitás (aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg (igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban (van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma (1, 2, 3, 4 vagy több)
- hogyan jellemezné a háztartásuk anyagi helyzetét? (szubjektív besorolás szöveges skálán, 4 kategória)
- vásárolt, rendelt-e Ön az interneten valamilyen terméket, szolgáltatást? (elmúlt 1 hónapban / elmúlt 3 hónapban /az elmúlt egy évben / még soha)
- Digital Lifestyle Szegmensek (4 szegmens)
Minden, a kérdésblokkban szereplő változó, így a válaszok keresztelemzései is megtekinthetők a táblázatokban.
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel (vagy a továbbértékesítés) nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Arra kérünk, hogy ebben az esetben jelezd a megrendelési szándékod az e-mail címen. A felhasználási szerződés aláírását és a teljes kifizetést követően 2 munkanapon belül átadjuk az adatcsomagot.
Kapcsolódó termékek
-
Vitaminfogyasztási szokások, vitaminvásárlás adatsor – 2022/03
129 000Ft + Áfa