Étterembe, gyorsétterembe járás, ételrendelés adatsor – 2023/11
119 000Ft + Áfa
Vásárolj meg egy könnyen letölthető adatszettet, amely a gyorséttermekbe, és étterembe járás, valamint a meleg étel rendelés gyakoriságát vizsgálja. A 2000 fős online felmérés eredményei alapján megtudhatod, milyen gyakran látogatják a magyarok a McDonald’s, Burger King, KFC, Subway és Starbucks vagy a PIzza Hut éttermeit, milyen gyakran rendelnek otthonra telefoon vagy online meleg ételt.
A demográfiai szempontok alapján bontott adatok Excel formátumban pár perc alatt letölthetőek. A háttérinformációk és a részletes terméklírás megtalálható a Output és Háttértáblázatok fülön. Kattints, és szerezz be döntéseidhez hasznos információkat!
TÉMA: Étterembe járás, gyorséttermek látogatásának gyakorisága
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Milyen gyakran szokott Ön étterembe járni? (szinte) minden nap / legalább hetente egyszer / legalább havonta egyszer / ritkábban mint havonta/ soha
- Milyen gyakran rendel házhoz étteremből, akár telefonon, akár online? (szinte) minden nap / legalább hetente egyszer / legalább havonta egyszer / ritkábban mint havonta/ soha
- A következő gyorsétterem láncok közül melyiket ismeri? McDonald’s;Subway; Starbucks;KFC; Burger King; Pizza Hut
- A következő gyorsétterem láncok közül melyikben étkezett az elmúlt 1 évben? McDonald’s;Subway; Starbucks;KFC; Burger King; Pizza Hut
- A következő 1 évben elképzelhető-e, hogy az alábbi gyorsétterem láncok valamelyikében fog étkezni? McDonald’s;Subway; Starbucks;KFC; Burger King; Pizza Hut
- Milyen gyakran rendel házhoz gyorsétterem láncoktól? (szinte) minden nap / legalább hetente egyszer / legalább havonta egyszer / ritkábban mint havonta/ soha
MÁRKÁK: McDonald’s; Subway; Starbucks; KFC (Kentucky Fried Chicken); Burger King; Pizza Hut
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLSX) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei.
- országosan reprezentatív mintán készült 2023 augusztusában, Netpanel online kérdőíves adatfelvétellel.
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható XLSX file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk, oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel). A zölddel / pirossal jelzett számok statisztikailag szignifikánsan magasabbak / alacsonyabbak a teljes mintában mért eredménynél.
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz). Adatvizualizáció rendelhető itt: infografika, ábrák, chartok, dashboard, infovideó.
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (lakossági mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves; illetve internetezői mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-59 éves / 60+ éves)
- iskolai végzettség(alapfok / középfok / felsőfok)
- településtípus:(Budapest / megyeszékhely / egyéb város / falu, község; illetve összevontan Budapest / vidéki város / falu, község, valamint Budapest / vidék)
- településtpíus: 3-as bontás (Budapest/ Vidéki város/ Falu, község)
- településtípus: 2-es bontás (Budapest/ Vidék)
- gazdasági aktivitás(aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg(igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban(van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma(1, 2, 3, 4 vagy több)
- Digital Lifestyle Szegmensek(4 szegmens, a közösségi médiahasználat és digitális eszközhasználat alapján elkülönített lakossági csoportok: Digitális elutasító; Lemaradó követő; Smart haladó; Digitális úttörő)
Egyéb változókkal történő keresztelemzések egyedileg külön díjazás ellenében rendelhetőek (kapcsolatfelvétel árajánlatkéréshez: ).
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Kapcsolódó termékek
-
Autóvezetés, autóbiztosítás és vásárlás adatsor – 2023/11
149 000Ft + Áfa -
Dohányzás adatsor – 2023/11
89 000Ft + Áfa