Szabadidő, gaming, médiafogyasztás, mozilátogatás adatsor- 2022/10
149 000Ft + Áfa
A komolyzenét vajon csak az idősebb korosztályok kedvelik, a fesztiválokat pedig csak a fiatalok? Van kapcsolat a kor és a tévé nézés gyakorisága között? Hogyan függ össze a lakhely és a művészeti kiállítások látogatása?
Részeletes kérdéskatalógusunkból kiderül, mi mindent kérdeztünk, letölthető adatcsomagunkból pedig választ kapsz a gaming, a médiafogyasztás és a moziba járás, szórakozás kapcsán felmerülő kérdéseidre. Országosan reprezentatív adatok, néhány kattintásnyira Tőled!
TÉMA: Szórakozás otthon és máshol: az online játékokban való részvételtől a TV-nézésen és rádióhallgatáson át a különféle előadások, koncertek, kávézók, sörözők látogatásáig.
MÁRKÁK: California Coffee, Coffee Heaven, Costa Coffee, McCafe, Starbucks, 2D mozi; 3D mozi, 4DX mozi, IMAX, Balaton Sound, Budapesti Őszi Fesztivál, Budapesti Tavaszi Fesztivál; Kapcsolat koncert; Szegedi Ifjúsági Napok (SZIN); Sziget Fesztivál; Volt Fesztivál
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a letölthető Excel dokumentumban a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
Gaming:
- Szokott-e Ön ingyenes online játékot játszani? (igen, rendszeresen; előfordul; nem szoktam)
- Az Ön háztartásában van játékkonzol?
Médiafogyasztás:
- Milyen gyakran szokott Ön tévét nézni? ((szinte) minden nap; legalább hetente egyszer; legalább havonta egyszer; ritkábban mint havonta; soha)
- Ön milyen gyakran szokott napilapot olvasni? (Minden nap; Heti 4-5 alkalommal; Heti 2-3 alkalommal; Hetente egyszer; Ritkábban, mint heti egyszer; Soha)
- Szokott-e Ön rádiót hallgatni?
Fesztiválok:
- Az alábbiak közül melyiken járt Ön az elmúlt 12 hónapban? (Balaton Sound; Budapesti Őszi Fesztivál; Budapesti Tavaszi Fesztivál; Kapcsolat koncert; Szegedi Ifjúsági Napok (SZIN); Sziget Fesztivál; Volt Fesztivál; Egyiken sem jártam)
Kávézás, sörözés:
- Milyen gyakran jár Ön sörözőkbe? (Naponta; Hetente 2-3-szor; Hetente egyszer; Havonta 2-3-szor; Havonta egyszer; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön kávézókba? (Naponta; Hetente 2-3-szor; Hetente egyszer; Havonta 2-3-szor; Havonta egyszer; Ritkábban; Soha)
- Az alábbiak közül járt-e Ön valamelyikben az elmúlt 3 hónapban? (California Coffee; Coffee Heaven; Costa Coffee; McCafe; Starbucks; Egyikben sem, Nem járok kávézóba)
Színházba, moziba, művészeti előadások, koncertek, kiállítások, diszkó:
- Milyen gyakran járt Ön moziba az elmúlt 12 hónapban? (Hetente egyszer vagy gyakrabban; Havonta 2-3-szor; Havonta egyszer; 2-3 havonta egyszer; Évente 2-3-szor; Ritkábban; Nem jártam az elmúlt 12 hónapban)
- Milyen típusú moziban járt Ön az elmúlt 12 hónapban? (ART mozik; Multiplex (sok termes/plázában/bevásárlóközpontban található mozi); Egyéb mozi (1-2 termes/nem plázában/nem bevásárlóközpontban található mozi, autósmozi /kertmozi); Nem jártam az elmúlt 12 hónapban)
- Milyen technológiával vetített filmet nézett meg Ön az elmúlt 12 hónapban? (2D – Normál; 3D; 4DX; IMAX; Nem jártam az elmúlt 12 hónapban)
- Milyen gyakran látogatott diszkót, zenés, táncos szórakozóhelyeket az elmúlt 12 hónapban? (Hetente többször; Hetente egyszer; Havonta többször; Havonta egyszer; Ritkábban; Nem látogattam az elmúlt 12 hónapban)
- Milyen gyakran jár Ön színházi előadásra? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön operába? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön balett- vagy táncelőadásra? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön komolyzenei hangversenyre? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön jazz koncertre? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön könnyűzenei koncertre? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
- Milyen gyakran jár Ön művészeti kiállításra? (Havi egyszer vagy gyakrabban; 2-3 havonta egyszer; 2-3-szor évente; Egyszer egy évben; Ritkábban; Soha)
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLSX) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei.
- Az online felmérés országosan reprezentatív mintán készült 2022. októberében.
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható XLSX file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk, oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel). A zölddel / pirossal jelzett számok statisztikailag szignifikánsan magasabbak / alacsonyabbak a teljes mintában mért eredménynél.
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz). Adatvizualizáció rendelhető itt: infografika, ábrák, chartok, dashboard, infovideó.
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem (a nem-specifikus kérdésblokkoknál, mint pl. a női intimhigiénia, értelemszerűen csak a releváns nem válaszait elemezzük)
- korcsoport (lakossági mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves; illetve internetezői mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-59 éves / 60+ éves)
- iskolai végzettség (alapfok / középfok / felsőfok)
- régió (Közép-Magyarország / Észak-Magyarország / Észak-Alföld / Dél-Alföld / Dél-Dunántúl / Közép-Dunántúl / Nyugat-Dunántúl; illetve összevontan Közép-Magyarország / Nyugat-Magyarország / Kelet-Magyarország)
- településtípus: (Budapest / megyeszékhely / egyéb város / falu, község; illetve összevontan Budapest / vidéki város / falu, község, valamint Budapest / vidék)
- gazdasági aktivitás (aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg (igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban (van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma (1, 2, 3, 4 vagy több)
- hogyan jellemezné a háztartásuk anyagi helyzetét? (szubjektív besorolás szöveges skálán, 4 kategória)
- vásárolt, rendelt-e Ön az interneten valamilyen terméket, szolgáltatást? (elmúlt 1 hónapban / elmúlt 3 hónapban / az elmúlt egy évben / több mint egy éve / még soha; illetve összevontan: vásárolt az elmúlt egy évben az interneten / nem vásárolt)
- Digital Lifestyle Szegmensek (4 szegmens, a közösségi médiahasználat és digitális eszközhasználat alapján elkülönített lakossági csoportok: ingyenesen letölthető ismertető a szegmensekről)
Egyéb változókkal történő keresztelemzések egyedileg külön díjazás ellenében rendelhetőek (kapcsolatfelvétel árajánlatkéréshez: ).
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
- Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni.
- A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel nem lehetséges.
- Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Kapcsolódó termékek
-
Moziba járási szokások adatsor – 2022/06
59 000Ft + Áfa -
Háziállatok adatsor – 2022/10
99 000Ft + Áfa -
Szerencsejáték, online fogadás adatsor – 2022/10
99 000Ft + Áfa