Nassolás adatsor (csokoládé, cukor, rágó, chips, snack stb.) – 2023/11
129 000Ft + Áfa
Érdekelne, hogyan alakul Magyarországon a csokoládéfogyasztás? Szeretnéd tudni, hogy mennyien esznek egészségesebb müzlit, joghurtot, olajos magvakat? Milyen gyakran sütnek süteményt a magyarok? A különféle nassolni- és rágcsálnivalók fogyasztásáról tölthetsz le pár perc alatt adatsorokat háttértáblázatokkal, Excel formátumban. Olvass a részletekről termékleírásunkban!
TÉMA: piackutatási adatok a csokoládé-, cukorka- és bon-bonfogyasztásról, illetve egyéb nassolnivalók és édességek fogyasztásáról (olajos magvak, tejdesszertek, túró rudi, gabonapehely, müzli, sütemény sütés).
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Milyen gyakran fogyaszt Ön táblás csokoládét, csokoládészeletet? (szinte) minden nap / legalább hetente egyszer / legalább havonta egyszer / ritkábban mint havonta/ soha
- Milyen gyakran fogyaszt Ön csokoládédesszertet, dobozos csokit, bonbont?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön mentolos vagy egyéb cukorkát?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön rágógumit?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön chipset, ropit, kekszet, snackeket?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön olajos magvakat?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön gabonapelyhet, müzlit?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön natúr vagy gyümölcsjoghurtot?
- Milyen gyakran fogyaszt Ön túró rudit, hűtött tejszeletet?
- Milyen gyakran szokott Ön sütni (süteményt)?
MÁRKÁK: Konkrét márkára vonatkozóan nem tettünk fel kérdéseket.
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLSX) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei.
- országosan reprezentatív mintán készült 2023 augusztusában, Netpanel online kérdőíves adatfelvétellel.
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható XLSX file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk, oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel). A zölddel / pirossal jelzett számok statisztikailag szignifikánsan magasabbak / alacsonyabbak a teljes mintában mért eredménynél.
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz). Adatvizualizáció rendelhető itt: infografika, ábrák, chartok, dashboard, infovideó.
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (lakossági mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves; illetve internetezői mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-59 éves / 60+ éves)
- iskolai végzettség(alapfok / középfok / felsőfok)
- településtípus:(Budapest / megyeszékhely / egyéb város / falu, község; illetve összevontan Budapest / vidéki város / falu, község, valamint Budapest / vidék)
- településtpíus: 3-as bontás (Budapest/ Vidéki város/ Falu, község)
- településtípus: 2-es bontás (Budapest/ Vidék)
- gazdasági aktivitás(aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg(igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban(van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma(1, 2, 3, 4 vagy több)
- Digital Lifestyle Szegmensek(4 szegmens, a közösségi médiahasználat és digitális eszközhasználat alapján elkülönített lakossági csoportok: Digitális elutasító; Lemaradó követő; Smart haladó; Digitális úttörő)
Egyéb változókkal történő keresztelemzések egyedileg külön díjazás ellenében rendelhetőek (kapcsolatfelvétel árajánlatkéréshez: ).
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).