Dohányzás adatsor – 2023/11
89 000Ft + Áfa
Adatsorunk segítségével nemcsak a dohányzás elterjedtségéről és gyakoriságáról tudhatsz meg információkat, de az egyes dohánytermékek fogyasztásával kapcsolatban is képbe kerülhetsz. Az adatok megbízható 2000 fős online kérdőíves adatfelvételből származnak (Netpanel). Olvasd el részletes leírásunkat az Excel formátumban letölthető adatsorokról és háttértáblázatokról!
TÉMA: Dohányzás gyakorisága és a használt termékek
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Milyen gyakran szokott Ön dohányozni? (szinte) minden nap / legalább hetente egyszer / legalább havonta egyszer / ritkábban mint havonta/ soha/ 18 év alatti
- Milyen típusú dohányterméket szokott Ön szívni? (elektromos cigaretta (e-cigi) /szivar / szivarka / Iqos / sodort cigaretta / gyári cigaretta, dobozos cigaretta / pipa / magam által töltött cigaretta/ egyéb / nem dohányzik /18 év alatti )
- Milyen típusú dohányterméket szokott Ön szívni? – Dohányzók körében (elektromos cigaretta (e-cigi) / szivar / szivarka / Iqos / sodort cigaretta / gyári cigaretta, dobozos cigaretta / pipa / magam által töltött cigaretta)
MÁRKÁK: konkrét dohánytermékek márkáira vonatkozóan nem tettünk fel kérdéseket.
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLSX) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei.
- országosan reprezentatív mintán készült 2023 augusztusában, Netpanel online kérdőíves adatfelvétellel.
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható XLSX file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk, oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel). A zölddel / pirossal jelzett számok statisztikailag szignifikánsan magasabbak / alacsonyabbak a teljes mintában mért eredménynél.
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz). Adatvizualizáció rendelhető itt: infografika, ábrák, chartok, dashboard, infovideó.
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (lakossági mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves; illetve internetezői mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-59 éves / 60+ éves)
- iskolai végzettség(alapfok / középfok / felsőfok)
- településtípus:(Budapest / megyeszékhely / egyéb város / falu, község; illetve összevontan Budapest / vidéki város / falu, község, valamint Budapest / vidék)
- településtpíus: 3-as bontás (Budapest/ Vidéki város/ Falu, község)
- településtípus: 2-es bontás (Budapest/ Vidék)
- gazdasági aktivitás(aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg(igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban(van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma(1, 2, 3, 4 vagy több)
- Digital Lifestyle Szegmensek(4 szegmens, a közösségi médiahasználat és digitális eszközhasználat alapján elkülönített lakossági csoportok: Digitális elutasító; Lemaradó követő; Smart haladó; Digitális úttörő)
Egyéb változókkal történő keresztelemzések egyedileg külön díjazás ellenében rendelhetőek (kapcsolatfelvétel árajánlatkéréshez: ).
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).