Bőr-, test- és lábápolási szokások adatsor – 2022/03
99 000Ft + Áfa
Ne csak a feltételezéseidre vagy megérzéseidre hallgass, hanem adatokra támaszkodj mielőtt meghatározó piaci döntéseket hozol! Ebben nyújt segítséget országosan reprezentatív kutatás eredményeit tartalmazó adatcsomagunk.
Mely demográfiai réteg igyekszik legjobban arcbőrét fiatalon tartani? Mely testrészek bőrápolása élvez prioritást? Fordítanak energiát a fényvédelemre vagy kockáztatják a leégést a napon?
Akár arcápolásról, akár kéz, test- vagy lábápolásról van szó, értékes információkat szerezhetsz az egyes társadalmi-demográfiai célcsoportok használati szokásait illetően. Az sem baj, ha már ma kellenek az adatok, mert bankkártyás vásárlással már most is megveheted és letöltheted őket excel formátumban.
Nézd meg, mik voltak a kérdőív kérdései!
TÉMA: Arc-, szem- és kézkrémek, test- és lábápolók, napvédő- és arctisztító szerek, szappanok és lábizzadásgátlók lakossági használata.
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Az alábbiak közül melyik jellemző az Ön bőrtípusára?
(Száraz/ Zsíros/ Félszáraz/ Félzsíros/ Normál) - Milyen gyakran használt Ön arckrémet az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Havonta egyszer vagy ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen arckrémet használt?
(Éjszakai/ Nappali/ Hidratáló/ Ránctalanító/ Öregedésgátló/Fiatalító/ Élénkítő/Frissítő/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban használt Ön szemkrémet?
- Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen szemkrémet használt?
(Puffadtságra/ Karikás szemre/ Ránctalanításra/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran használt Ön kézkrémet az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran használt Ön testápolót az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran használt Ön lábápoló krémeket, lábizzadásgátlókat az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Havonta egyszer/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran használt Ön arctisztító szereket az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Havonta egyszer vagy ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen arctisztító szereket használt?
(Arclemosó gél/ Arclemosó tej/ Arcmaszk/pakolás/ Bőrradír/ Krém/ Tonik/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran használt Ön szappant (nem folyékony) az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Milyen gyakran használt Ön folyékony szappant az elmúlt 12 hónapban?
(Napi egynél többször/ Naponta egyszer/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban) - Az elmúlt 12 hónapban használt Ön napolajat, krémet, balzsamot?
MÁRKÁK: Konkrét márkákra, gyártókra stb. vonatkozóan nem tettünk fel kérdéseket.
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLS) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei
- Az online felmérés országosan reprezentatív mintán készült 2022. márciusában
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható EXCEL file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk; sor- és oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel).
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz).
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem
- korcsoport (18-29 éves/ 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves)
- iskolai végzettség (alapfok / középfok / felsőfok)
- régió (Közép-Magyarország / Észak-Magyarország / Kelet-Magyarország / Dél-Alföld / Dél-Dunántúl / Észak-Dunántúl / Nyugat-Dunántúl)
- gazdasági aktivitás (aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg (igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban (van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma (1, 2, 3, 4 vagy több)
- hogyan jellemezné a háztartásuk anyagi helyzetét? (szubjektív besorolás szöveges skálán, 4 kategória)
- vásárolt, rendelt-e Ön az interneten valamilyen terméket, szolgáltatást? (elmúlt 1 hónapban / elmúlt 3 hónapban /az elmúlt egy évben / még soha)
- Digital Lifestyle Szegmensek (4 szegmens)
Minden, a kérdésblokkban szereplő változó, így a válaszok keresztelemzései is megtekinthetők a táblázatokban.
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel (vagy a továbbértékesítés) nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Arra kérünk, hogy ebben az esetben jelezd a megrendelési szándékod az e-mail címen. A felhasználási szerződés aláírását és a teljes kifizetést követően 2 munkanapon belül átadjuk az adatcsomagot.
Kapcsolódó termékek
-
Intim higiénia adatsor – 2022/06
59 000Ft + Áfa -
Fog-, és szájápolási szokások adatsor – 2022/03
89 000Ft + Áfa