“Megváltozott környezet, változó fogyasztói magatartás, szokások, attitűdök és elvárások a Post-Covidban”
2021. szeptemberében a Marketing Summit konferencián Klenovszki János, az NRC Marketingkutató Kft. ügyvezető igazgatója ezzel a címmel tartott előadást.
A prezentációt most az érdeklődők számára elérthetővé tesszük, pár kattintással letölthető.
- A munkavégzés megváltozása a járvány hatására a járvány előtt kereső foglalkozást végzők körében
- Az infláció alakulása
- A gazdaság újbóli beindulásával kapcsolatos lakossági várakozások
- Oltakozási kedv
- Az NRC által mért Pandémia Hangulat Indexek alakulása (2020-2021)
- A járvány életminőségre gyakorolt negatív hatásaival kapcsolatos várakozások
- A munkahelyi változásokkal kapcsolatos félelmek
- Takarékosságra ösztönöz a helyzet?
- Ügyintézési mód preferenciák
- A szokások átalakulása: mely területeket érint ez leginkább?
- Covid-hatás a vásárlási szokásokban
- Felgyorsuló digitális transzformáció
- A tartalomfogyasztással töltött idő alakulása
- Digitális térbe átkerülő szokások
- Megkedveltük? Szeretjük? Események az online térben
- Televíziózás, hírolvasás, közösségi média
- Multiscreen jelenség: töbképernyűség a médiafogyasztásban
- Eszközhasználat a tartalomfogyasztásban
- A pandémia hatása nem múlik el nyom nélkül – de mely változások maradnak tartósak?
- Az online vásrlási szokások változásai – trendek a járványhelyzet kialakulása után
- Internetes élelmiszervásárlás
- Bankkártyás fizetés
- Okoseszközök használata vásárlási céllal
- Hol, miben fogadja el leginkább a lakosság, ha online megoldás van offline helyett?