Hasmenés elleni szerek adatsor– 2022/06
59 000Ft + Áfa
Gyakori tünete a gyomorbajnak a hasmenés? Korosztálytól vagy anyagi helyzettől függ a gyógyítására alkalmazott szerek típusa és márkája? Alapvető információk valós, reprezentatív felmérési adatokból. Kutatásunk 2022 júniusában készült 2000 fős mintán. Excel (XLSX) formátumban töltheted le, és a bankkártyás fizetés után azonnal összegezheted a háttértáblázatokban rejlő összefüggéseket.
TÉMA: Hasmenés elleni készítmények lakossági használata; márkahasználat.
MÁRKÁK: Bolus adstringens, Hasfogó tea, Imodium, Lopedium, Smecta, Széntabletta
KÉRDÉSEK: A következő, kérdésekre találod meg a válaszok alapvető megoszlását és a társadalmi-demográfiai háttérváltozókkal történő alábontását:
- Milyen gyakran vett be Ön hasmenés elleni szereket az elmúlt 12 hónapban? (Naponta egyszer vagy többször/ Hetente többször/ Hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Havonta egyszer/ 2-3 havonta/ Ritkábban/ Nem használtam az elmúlt 12 hónapban)
- Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen márkájú hasmenés elleni szereket szedett az alábbiak közül? (Bolus adstringens/ Hasfogó tea/ Imodium/ Lopedium/ Smecta/ Széntabletta)
- Milyen gyakran vásárolt Ön hasmenés elleni szereket az elmúlt 12 hónapban? (Legalább hetente egyszer/ Havonta 2-3-szor/ Legalább havonta egyszer/ 2-3 havonta/ Félévente/ Ritkábban/Nem vásároltam az elmúlt 12 hónapban)
- Az elmúlt 12 hónapban Ön milyen márkájú hasmenés elleni szereket vásárolt az alábbiak közül? (Bolus adstringens/ Hasfogó tea/ Imodium/ Lopedium/ Smecta/ Széntabletta)
OLVASD EL AZ ALÁBBIAKBAN RÉSZLETES LEÍRÁSUNK TOVÁBBI RÉSZEIT A LETÖLTHETŐ ADATSOROK FORMÁTUMÁRÓL, A HÁTTÉRTÁBLÁZATOKRÓL, ILLETVE A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKRŐL!
OUTPUT: vagyis mi az, amit megvásárolsz és a fizetést követően letöltesz:
A kutatási adatok megoszlását és háttértáblázatait EXCEL file (XLSX) formátumban tudod megvásárolni és a fizetést követően letölteni.
- A fenti kérdésekre adott válaszok egy Netpanel által finanszírozott saját kérdőíves adatfelvétel részei
- Az online felmérés országosan reprezentatív mintán készült 2022. május-júniusban.
- Mintanagyság: 2000 fő
- A válaszok a 18+ internetezők és a 18-65 év közötti hazai lakosság véleményét reprezentálják – a megvásárolható XLSX file-ban mindkét célcsoportra vonatkozóan megtalálod az adatokat (az alapvető megoszlásokat és az alábontásokat is mindkét féle súlyozással átadjuk, oszlopszázalékokkal).
- A háttérelemzésnél a szignifikáns eltérések külön jelezve vannak (színekkel).
- A megvásárolható Excel adatfile nem tartalmaz adatvizualizációt (kizárólag adattáblázatokat tartalmaz, tehát diagramokat, chartokat stb. nem tartalmaz). Adatvizualizáció rendelhető itt: infografika, ábrák, chartok, dashboard, infovideó.
A TÁRSADALMI-DEMOGRÁFIAI HÁTTÉRVÁLTOZÓK, amelyek szerint a válaszokban az eltéréseket vizsgáltuk:
- nem (a nem-specifikus kérdésblokkoknál, mint pl. a női intimhigiénia, értelemszerűen csak a releváns nem válaszait elemezzük)
- korcsoport (lakossági mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-65 éves; illetve internetezői mintánál: 18-29 éves / 30-39 éves / 40-49 éves / 50-59 éves / 60+ éves)
- iskolai végzettség (alapfok / középfok / felsőfok)
- régió (Közép-Magyarország / Észak-Magyarország / Észak-Alföld / Dél-Alföld / Dél-Dunántúl / Közép-Dunántúl / Nyugat-Dunántúl; illetve összevontan Közép-Magyarország / Nyugat-Magyarország / Kelet-Magyarország)
- településtípus: (Budapest / megyeszékhely / egyéb város / falu, község; illetve összevontan Budapest / vidéki város / falu, község, valamint Budapest / vidék)
- gazdasági aktivitás (aktív / inaktív)
- tanul-e jelenleg (igen / nem)
- van-e 18 évnél fiatalabb gyerek a háztartásban (van / nincs)
- a háztartásban együtt élők száma (1, 2, 3, 4 vagy több)
- hogyan jellemezné a háztartásuk anyagi helyzetét? (szubjektív besorolás szöveges skálán, 4 kategória)
- vásárolt, rendelt-e Ön az interneten valamilyen terméket, szolgáltatást? (elmúlt 1 hónapban / elmúlt 3 hónapban / az elmúlt egy évben / több mint egy éve / még soha; illetve összevontan: vásárolt az elmúlt egy évben az interneten / nem vásárolt)
- Digital Lifestyle Szegmensek (4 szegmens, a közösségi médiahasználat és digitális eszközhasználat alapján elkülönített lakossági csoportok: ingyenesen letölthető ismertető a szegmensekről)
Számos, a kérdésblokkban szereplő változó keresztelemzései is megtekinthetők a táblázatokban.
AZ ADATOK FELHASZNÁLÁSA:
Az adatokat saját üzleti döntéseid támogatására tudod felhasználni. A teljes adatcsomag tartalmának megosztása harmadik féllel nem lehetséges. Az adatcsomagban szereplő adatokat részleteiben idézheted logo- és forrásmegjelöléssel (pl. Netpanel online kérdőíves megkérdezésből származó adatok, 2000 fős kérdőíves felmérés, a 18+ internetezőkre/18-65 év közötti lakosságra országosan reprezentatív mintán).
Arra kérünk, hogy ebben az esetben jelezd a megrendelési szándékod az e-mail címen. Mi megküldjük számodra az erre az adatcsomagra vonatkozó hivatalos ajánlatunkat és a felhasználási szerződést. A fizetést követő 2 munkanapon belül e-mailen megküldjük részedre a megrendelt adatcsomagot.
Kapcsolódó termékek
-
Bőr- és körömgomba elleni készítmények adatsor – 2022/03
59 000Ft + Áfa -
Egészségi állapot, betegségek, fogyás adatsor – 2022/03
149 000Ft + Áfa