A telekommunikációs multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára: legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).
Legfrissebb kutatási hírek
2024.02.20.
A Netpanel online válaszadói közösségnél 2019 január óta minden egyes kitöltött kérdőív után 1 forintot különítünk el jótékony célokra. A válaszadók így minden egyes kitöltéssel nemcsak saját […]
2023.11.16.
Az Onlinekutatas.hu idén bevezetett kiegészítő szolgáltatásai közé tartoznak az élő reportlink és az interim adatbázis, melyek lehetővé teszik a kutatási megrendelők számára, hogy szorosabban részt vegyenek […]
2023.10.05.
Villámkérdések a Netpanelnél: Előfordult már, hogy olyan lakossági csoport tagjait kerested online felmérésedhez vagy fókuszcsoportos beszélgetésekhez, akikről nem tudtad pontosan, mennyien vannak hazánkban? Tudunk egy gyors […]
2023.09.06.
Érdekelne egy kutatási módszer, ami a kvalitatív piackutatás főbb előnyeit nyújtja, miközben digitális platformon keresztül napi többször is könnyen és gazdaságosabban teszi elérhetővé a fogyasztóidat? Tudj […]
2023.07.17.
Dinamikus szervezési szolgáltatás Az NRC Kft. szervezői szolgáltatása napjaink legdinamikusabb és legköltséghatékonyabb megoldását nyújtja a kvalitatív online kutatások területén, a kvantitatív kutatásokban már bevált Netpanel.hu mellé […]
2023.02.21.
2023. februárjában utánajártunk az adó 1% felajánlásokkal kapcsolatos lakossági gyakorlatoknak és annak, hogy mi befolyásolja elsősorban az ezzel kapcsolatos döntéseket. Azok, akiknek erre lehetősége van többségében […]