A telekommunikációs multinacionális mammut cégeinek versenyében a fejlesztésé és az innovációé a főszerep. Ezt szolgálja az NRC kutatási eszköztára: legyen szó egy új termékötletről (Koncepcióteszt), optimális árazásról (ACBC Conjoint) vagy akár az ügyfelek churnölési szándékainak feltárásáról (Churn kutatás).
Legfrissebb kutatási hírek
2025.04.02.
Az NRC Data csapata az elmúlt években következetesen azon dolgozott, hogy a piackutatás ne csupán pontos, hanem átlátható is legyen. A 2023-ban elindított fejlesztéseink – mint […]
2025.03.12.
Ki az, aki ma még önként tölti ki a kérdőíveket?” – kérdezik sokan. A válasz: több mint 120 000 ember Magyarországon, akik a Netpanel.hu piackutatási panel […]
2025.03.11.
A Netpanelnél a vélemények nemcsak a kutatásokat segítik, hanem egy jó ügyet is szolgálnak. Ezért 2019 óta minden megválaszolt kérdőív után 1 Ft-ot különítünk el jótékony […]
2025.02.13.
Az elemzők számára a legfontosabb dolog az, hogy mennyire megbízhatóak és érvényesek az adatok, egyszóval milyen az adatminőség. De vajon mennyire függ ez attól, hogy a […]
2024.02.20.
A Netpanel online válaszadói közösségnél 2019 január óta minden egyes kitöltött kérdőív után 1 forintot különítünk el jótékony célokra. A válaszadók így minden egyes kitöltéssel nemcsak saját […]
2023.11.16.
Az Onlinekutatas.hu idén bevezetett kiegészítő szolgáltatásai közé tartoznak az élő reportlink és az interim adatbázis, melyek lehetővé teszik a kutatási megrendelők számára, hogy szorosabban részt vegyenek […]