Pandémia Index Tracking – a koronavírus kutatássorozat
Fókuszban lakossági várakozások & a fogyasztási szokásokban mérhető változás2020. áprilisában startolt az NRC koronavírus trackingje, melynek keretében 1000 fős, a 18-65 éves lakosság összetételét megbízhatóan reprezentáló mintán háromhetente végzünk online felméréseket. Az alapkérdőív kérdései - melyek szeptemberben új témákkal egészültek ki - a lakossági hangulatot, várakozásokat térképezik fel, emellett pedig – ezekkel az eredményekkel együtt elemezhető módon – exkluzív megkérdezéseket is végzünk előfizető ügyfeleink számára. Megbízóink rugalmasan eldönthetik, hogy becsatlakoznak-e saját kérdésekkel, illetve hogy igényelnek-e extra elemzéseket vagy egyéni online kvalitatív kutatást.
Döntéstámogatás idősoros adatokkal
A pandémia-helyzethez kapcsolódó érintettségi és várakozási indexek követését ingyenesen hozzáférhetővé tettük az erre regisztráló vállalatoknak. A részletes elemzésekre, exkluzív kérdésfeltevésre rugalmas konstrukcióban lehet előfizetni (ld. Letölthető Bemutatónkat).
6 extra elemzés & online fórum háttérkutatások
Munkaerőpiac, fogyasztás, a digitális munkavégzés, vásárlás, szórakozás, ügyintézés: megannyi koronavírus-helyzet által érintett terület – ezeket behatóbban vizsgáltuk. A megvásárolható kész elemzések mellett igény szerint egyéni témákban is készítünk exkluzív riportokat.
Exkluzív kérdések & egyéni online fórumkutatás
Mit kérdeznél, ami cégednek fontos? 10 vagy több kérdés feltevésénél automatikusan jár a 6 extra elemzés valamelyike & egy saját online fórumkutatás. Az NRC-nél tapasztalt kutatói szakembergárda és saját fejlesztésű online kvalitatív szoftver áll rendelkezésre az insightgyűjtéshez.
Exkluzív kérdések & egyéni online fórumkutatás
Mit kérdeznél, ami cégednek fontos? 10 vagy több kérdés feltevésénél automatikusan jár a 6 extra elemzés valamelyike & egy saját online fórumkutatás. Az NRC-nél tapasztalt kutatói szakembergárda és saját fejlesztésű online kvalitatív szoftver áll rendelkezésre az insightgyűjtéshez.
Ingyenesen letölthető alapelemzések
Háromhetente megjelenő alaperedményeinkre rövid regisztrációval Te is feliratkozhatsz, ami azért kényelmes, mert így időről időre up-to-date tájékoztatást kapsz exkluzív hírlevelünkben a koronavírus helyzetről, a lakossági közhangulatról és a pandémia fogyasztókra gyakorolt aktuális hatásairól.
Alapelemzéseink 2021/Q1 várható időpontjai: február 4.; február 24.; március 17.
retail, kereskedelem, bank, pénzügy és szolgáltatási területek vezetői
márka- és termékkommunikációért felelős szakemberek
fogyasztói viselkedéssel, ügyfélszegmentációval foglalkozók
márka- és termékkommunikáció: az új helyzethez való sikeres alkalmazkodás
versenyelőny-szerzés
sales stratégia alakítása