Hogyan működik?
Online fókuszcsoport:
Válaszd kényelmes, egyszerű és gyors interaktív felületünket fókuszcsoportos kutatásokhoz.
Online mélyinterjú:
Megszűnnek a térbeli akadályok! Az online mélyinterjú során az online fókuszcsoporthoz hasonló platformon kérdezzük a válaszadót.
Online fórum/bulletin board:
Használd ki a dinamikus online platformokat! Az online fórumkutatás rugalmas módszer egy-egy koncepció tesztelésére.
Blogkutatás:
Ha hosszabb, és részletesebb beszámolóra vagy kíváncsi termékedről vagy szolgáltatásodról és a vásárlóid mindennapjairól, akkor dönt s a blog kutatás mellett!
Mikor érdemes?
- amikor fogyasztóid, ügyfeleid földrajzilag szétszórtan találhatóak meg
- ha képeket, kreatív anyagokat, videót szeretnél mutatni, tesztelni vagy szeretnéd, ha ők osztanák meg veled
- ha az egyéni beszámolók, illetve akár a vélemények ütköztetése is fontos
- kényesebb témáknál, ahol az anonimitás növeli a részvételi kedvet
Kinek ajánljuk?
- akik szeretnék vásárlóik életét, érzéseit és szokásait részleteiben megismerni
- akik személyre vagy szegmensre szabott kommunikációban és ajánlásokban gondokodnak
- kommunikációs marketing- és PR szakembereknek, akik a legvonzóbb üzeneteket és képi anyagokat szeretnék kiválasztani
- termékfejlesztőknek a valós igény alapú tervezéshez
Miért érdemes?
- QualiPool: online kvalitatív panel, rövid rekrutálási idő & gyors átfutás
- modern kommunikációs formák (chat, videó alapú alapú online adatfelvétel)
- felhasználóbarát megoldások válaszadóknak & megbízóknak is: mobilon és tableten is kényelmes részvétel
- aktív megbízói bevonódás & azonnal elemzésre kész chatfolyam mint output
Online fókuszcsoport
- A csoportos beszélgetések átlagban 8 fősek, és a résztvevők közötti interakciókból értékes insightok nyerhetők (szemben pl. az egyéni mélyinterjúkkal).
- Ez az adatgyűjtési módszer alkalmas képek, videók, kreatívok és termék- vagy szolgáltatási koncepciók bemutatására, értékeltetésére is.
Online mélyinterjú
- Az interjúalany otthoni, kényelmes környezetben webkamerán keresztül vagy chates formában mondhatja el a véleményét a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
- Saját fejlesztésű szoftverünk több nyelven is használható és regionálisan összehangolt projektek lebonyolítására is alkalmas.
Online fórum/bulletin board
- A célcsoportba tartozó felhasználókat egy fórum beszélgetésre hívjuk. Az elhangzó véleményeket, javaslatokat, ötleteket összegyűjtve vezetői összefoglalót készítünk megbízónk számára.
- A résztvevők több napon át is válaszolnak kérdésekre, teljesítenek feladatokat pl. vásárlás, igénybevétel.
Blogkutatás
- Az egyéni blog beszámolók és visszajelzések kvalitatív elemzéséből olyan háttér információk nyerhetők, amelyek támogatják vagy megalapozzák a termékfejlesztést. <6li>
- Tudd meg, terméked rendszeres használatáról hogyan vélekedik és milyen posztokat oszt meg a felhasználó!
Online kvalitatív kutatási ajánlatkérés
Vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot!
Online kvalitatív kutatási szolgáltatásainkat igénybe vevők a következőket nézték még
Online kérdőíves
adatfelvétel (Netpanel)
Lakossági, országosan reprezentatív gyors felmérések a hazai legnagyobb online válaszadói panelen.
QualiFlight gyors online
insightgyűjtés
Hogyan gondolkodik, honnan tájékozódik célcsoportod? Kérdezd őket a leginnovatívabb módon!
Online kvalitatív
szervezés
Válaszadóidat a QualiPoolból, hazánk legnagyobb, online kvalitatív válaszadói közösségéből toborozzuk.