Digi@Bank Monitor
Fókuszban a bankolás és a fintech megoldásokAz NRC 2017 második félévében indította saját banki trackingjét, melynek keretében negyedévente 1000 fő 18-65 éves internetező bankhasználó véleményét összesítve nyújt szerteágazó kvantitatív insight-ot a hazai bankszféra kommunikációs, termékfejlesztői, ügyfél-élményt monitorozó és multi-channel szakemberei számára.
Márka és touchpoint tracking
Banki márkapreferencia, támogatott ismertség. Friss márka- és touchpoint-észlelés. Bankhasználat, főbank.
Makro pénzügyi trendek
Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. Banki termékhasználat, új termékek. Bankváltás, új termék iránti nyitottság.
Daily banking
Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya, hitelkártya használat.
„Digichannel”
Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés. Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat/nem használat, megítélés.
Fintech és online fizetés
Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés. Online fizetési módok.
Lojalitás & elégedettség
Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. Banki élményradar mutató
ügyfélszerzésért és ügyfélmegtartásért felelős szakembereknek
a termékek igénybevételéhez kapcsolódó folyamatok és ügyfélélmény fejlesztéséért felelős szakembereknek
a márka- és termékkommunikációval foglalkozó szakembereknek
a bankoló megismerését a pénzügyi termékfejlesztést támogató alapadatokkal
a márka- és termékkommunikációs banki szakértők tevékenységét támogatjuk háttéradatokkal
a multichannel/omnichannel területek fejlesztéseit (daily banking& fintech)
Kérjük regisztráljon a Digi@Bank Monitor 2020 bemutató letöltéséhez
Egyéb szindikált elemzéseink
Elégedett ügyfeleink