Online kvalitatív szervezés: hogyan működik?
Magyarország legnagyobb kvalitatív válaszadói panelje
Rekrutálás és kutatás akár 48 óra leforgása alatt
A kívánt célcsoportok költséghatékony és gyors elérése
Saját fejlesztésű kvalitatív piackutatási szoftver (IMR)
Változatos módszertani lehetőségek az insightgyűjtéshez
Termék-, honlap- és szolgáltáskoncepciók tesztelése valós fogyasztókkal
Mikor érdemes?
- piacfeltáráshoz, igényfelméréshez
- koncepciók teszteléséhez, terméktesztekhez
- honlappal kapcsolatos feedback gyűjtéshez
- applikációk teszteléséhez
- "miért"-ek feltáráshoz, döntéshozatal, customer journey feltárásához
Kinek ajánljuk?
- piackutatási szakembereknek
- termékfejlesztőknek
- honlap- és applikációtervezőknek
- kommunikációs szakembereknek, marketingeseknek
- döntéshozóknak, döntés-előkészítőknek
- startup cégeknek, szabadúszó kutatóknak
Miért érdemes?
- valós fogyasztók, széleskörű válaszadói merítés
- gyors átfutás: akár 48 órán belül induló adatfelvétel
- költséghatékonyság
- profi online kutatási platform (IMR)
- dedikált projekt menedzser, több mint 10 éves tapaszatalat

Online mélyinterjúk
Megszűnnek a térbeli akadályok!
Az online mélyinterjú során egy kifejezetten online kvalitatív kutatási célra tervezett saját platformon keresztül kérdezzük a válaszadókat. Az interjúalanyok otthoni, kényelmes környezetben webkamerán keresztül vagy chates formában mondhatják el véleményüket termékeddel, szolgáltatásoddal, bevezetésre szánt újdonságoddal, vagy akár honlapoddal, applikációddal kapcsolatban.

Online fókuszcsoportok
Csoportos beszélgetések az online térben.
Toborozz az insight-gyűjtéshez a rendelkezésre álló válaszadói közösségünkből egyszerűen és gyorsan! A résztvevők rövid előszervezéssel csatlakozhatnak fókuszcsoportjaidhoz, saját kutatási platformunk segítségével pedig képek, videók, kreatívok és koncepciók is hatékonyan tesztelhetők.

Online blogkutatás
Hosszabb, részletesebb, egyéni beszámolók.
A kutatásra meghívott válaszadókvisszajelzéseiből és ezek elemzéséből olyan háttér információk nyerhetők, amelyek értékes insightokkal járulnak hozzá a termékfejlesztéshez. Tudd meg, hogy terméked vagy szolgáltatásod rendszeres használatáról milyen éleményeket, tapasztalatokat oszt meg a felhasználó!

Online Bulletin Board (OBB)
Visszajelzések akár napokon át vagy napi többször is.
A résztvevők egy online kutatási felületen rugalmasan csatlakozhatnak a különféle témákban folyó kutatásokba. Egy-egy OBB koncepcióteszt vagy termékkipróbálás több napon keresztül is zajlik, és a válszadók az adott témában hozzászólásokat rögzíthetnek, kérdésekre válaszolhatnak, játékokban vehetnek részt.

Mobiletnográfia
A mobiltelefonhasználat tömeges és mindennapos.
Minden lehetőségünk adott, hogy a nagyobb vásárlóerejű célcsoportok tgajaival a customer journey főbb állomásainál kapcsolatba lépjünk. A napi „0-24-es” hozzáférhetőség a mobiletnográfia hatalmas előnye: óráról órára, napról napra együtt „élhetsz” vásárlóiddal és friss visszajelzést kaphatsz a felhasználás élményéről.

Online fórumkutatás
Használd ki a dinamikus online platformokat!
A fórumkutatás rugalmas módszer egy-egy koncepció tesztelésére vagy nagyobb döntések előtti tájékozódás, és a döntést befolyásoló tényezők megismerésére. A célcsoportba tartozó fogyasztókat egy fórumbeszélgetésre hívjuk, ahol egyidejűleg vagy eltolt időben is csatlakozhatnak a beszélgetéshez.
Qualipool - online válaszadók vizsgálataidhoz

Online kvalitatív adatfelvétel ajánlatkérés
Vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot!
A QualiPool toborzási szolgáltatásunkat igénybe vevők a következőket nézték még
Instant Marketing Research kvalitatív kutatási platform
Ha egy felhasználóbarát felület kell kvalitatív vizsgálataidhoz: hogy a résztvevőknek élményt jelentsen a válaszadás.
Honlaptesztelés online, think-aloud interjútechnikával
Magas konverziót biztosító, felhasználóbarát felületek kialakításához gyűjtsd be a potenciális felhasználók észrevételeit.
Koncepciótesztek a jó döntéshez, valós fogyasztókkal
Melyik verzió a nyerő? Hívd valós fogyasztók sagetységét, hogy megbízható eredményekre alapozva válassz.